390
REGISTRES DU BUREAU
[i57.J
DXXV [CCXU]. — [Assemblée touchant les rôles de cotisations.]
i5 novembre 1571. (A, fol. 281 v°; B, fol. i52 v°.)
Du jeudy quinzeiesme jour de Novembre mil
Ve LXXl.
En assemblée le jour d'huy faicte pour seconde fois, au Bureau de l'Hostel de la Ville de Paris, de Messieurs les Prevost des Marchans, Eschevins et Conseillers de lad. Ville, pour adviser sur les lettres missives du Roy, et seize roolles des seize quartiers d'icelle Ville, à nous envoyées par le Roy, pour le faict de la cottization des 111e ra. livres, et que nous sommes contrainctz rendre response à Sa Majesté, sont comparuz :
Messieurs Marcel, Prevost des Marchans;
Bouquet, Leclerc, Lescalopier, Eschevins;
Perrot, Lelièvre, Sanguyn, de Chomedey, de Ju­meauville, Conseillers.
Après que en lad. assemblée mond, sieur le Pre­vost des Marchans a faict amplement entendre la cause d'icelle et, pour cest effect, faict faire lecture desd, lettres missives du Roy, du septiesme jour du present moys de Novembre'1', et la matiere mise en deliberation; a esté conclu et deliberé, attendu l'importance de l'affaire, que l'on doibt faire assem­blée generalle, pour y adviser et deliberer, et ce pen­dant que mond, sieur le Prevost des Marchans se retire par devers nos sieurs des Courtz souveraines, pour leur en communiquer et les prier depputer aucuns dc ceulx desd. Courtz, affin de eulx trouver en lad. assemblée.
DXXVI [CCXIII]. — [Convocations à l'assemblée générale.]
16 novembre 1571. (A, fol. 232 r°; B, fol. i53 r°.)
"Monsieur le premier President, plaise vous trouver demain à une attendant deux heures de relevée, en l'assemblée generalle qui se fera en la grand salle de l'Hostel de ceste Ville, pour adviser sur les lettres missives du Roy et seize roolles des seize quartiers d'icelle Ville, touchant la cottization des 111e m. livres. Vous priant n'y voulloir faillir, attendu l'imporlance de l'affaire.
"Faict au Bureau de lad. Ville'2', le seizeiesme jour de Novembre mil v° lxxi.
"Les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris,
"Tous vostres'3'.»
Pareilz mandemens, aux fins que dessus, ont esté expédiez à Messieurs les autres Conseillers de lad. Ville, chacun pour son regard'4'.
De par les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris.
«Sire Nicolas Paulmier, Quartenier de lad. Ville, appellez six des plus notables bourgeois de vostre quartier et vous trouvez tous demain, à une atten­dant deux heures de relevée, en l'assemblée generalle qui se fera en la grand salle de l'Hostel de ceste Ville, pour adviser sur les lettres missives du Roy et seize roolles des seize quartiers d'icelle Ville, tou­chant la cottization des 111e 11, livres. Si n'y faictes faulte, attendu l'importance de l'affaire.
"Faict au Bureau, le seizeiesme Novembre mil
Ve LXXI.Î)
Pareilz mandemens, aux fins que dessus, ont esté expédiez aux autres Quarteniers d'icelle Ville, chacun pour son regard'5'.
") Voir ci-dessus, n° DXX.
'-> sde lad. Villen manque dans A.
'-' La souscription n'a pas été transcrite dans B.
(4> Ces trois lignes ne figurent pas dans A.
15' Mème observation. Immédiatement à la suite, sur le Registre B, sont transcrites les lettres de Charles IX datées de Blois, le 28 septembre 1671 (ci-dessus, n° DH, p. 377), précédées de celte mention : "Ledict jour ont été apportées aultres lettres du Roy, «pour lire en ladicte assemblée, desquelles la teneur ensuict.»